zondag 13 oktober 2013

Werkt Herbalife?

Als Herbalife distributeur wordt mij vaak de vraag gesteld ' Werkt Herbalife? ' Of een andere variante op de vraag is ' Vertel me hoe Herbalife werkt om de gezondheid te verbeteren. '

Beide zijn goede vragen en mijn antwoord is altijd hetzelfde. ' Ik ben blij dat je het vraagt! Laat me het je uitleggen! ' :)


Werkt Herbalife?

Herbalife producten hebben gewerkt voor tientallen miljoenen mensen van over de hele wereld voor meer dan 30 jaar . Als je begrijpt hoe de Herbalife producten werken in je lichaam is het geen verrassing dat Herbalife is uitgegroeid tot de nummer 1 op gebied van gewichtsverlies en gezonde voeding.

Nu kan ik citeren uit de MILJOENEN getuigenissen die Herbalife heeft in hun bestand, maar ik weet dat je de wetenschappelijke... de biologische verklaring wilt als antwoord op uw vraag, dus ga ik jullie gewoon mijn standaard presentatie geven op die vraag.


Hoe werkt Herbalife om de gezondheid te verbeteren?

Het menselijk lichaam is opgebouwd uit miljoenen kleine micro-cellen . En als je zou kijken naar de cellen onder een microscoop dan zou u zien dat ze zijn opgebouwd uit 6 belangrijke ingrediënten.

 1 ) Water - 61,8 % ca
 2 ) Eiwitten - 16,6% ca
 3 ) Oliën / Vetten - 14.9 % ca
 4 ) Vitaminen
 5 ) Mineralen
 6 ) Koolhydraten / Suikers / Glucose
Dit is wat de cellen nodig hebben om te overleven .

Indien we de cellen willen laten regenereren als een exacte replica van de originele cellen, dan zouden zij precies dezelfde voeding moeten krijgen waarmee ze oorspronkelijk opgebouwd werden. Helaas is het te wijten aan onze levensstijl, voeding en gewoontes, dat we een inferieure kopie regenereren van onze cellen.

Maar door uw dagelijkse voeding te verbeteren , is het mogelijk om gezondere cellen te genereren dan de cellen die u momenteel hebt.

Herbalife werkt omdat de Herbalife producten van de hoogste kwaliteit voeding zijn die je je cellen kan voeden op een dagelijkse basis, met de minste hoeveelheid aan calorieën . Daarom ben je in staat om het overtollige vet te verminderen simpelweg omdat je lichaam meer calorieën verbrandt dan het opneemt, terwijl je tegelijkertijd belangrijke verbeteringen in waarneemt in de gezondheid van je haar, huid, nagels en spieren.

Op cellulair niveau begin je er beter uit te zien en te voelen en je vertraagt de veroudering omdat je nu een betere kwaliteit cellen produceert dan degenen die je vervangt.

Ja Herbalife werkt . :)

Start vandaag met Herbalife omwille van uw gezondheid.

www.herba365.be of mail naar info@herba365.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten